Fizetési és szállítási feltételek A vételár mindig a termék mellett feltüntetett ár, az akciós ár külön fel van tüntetve. Az árak az Áfá-t tartalmazzák. A termék árán kívül a vásárlót terheli a szállítási költség is. A szállítási költség a számlán minden esetben külön fel van tüntetve. A szállítási költség a botok esetben 1.600 Ft, az ettől eltérő összeg a termék mellett a legtöbb esetben fel van tüntetve, de a vásárolt mennyiségtől függően a szállítás költsége változhat. 20.000 Ft feletti megrendelés esetén a szállítási költséget a Sikercsillag Kft. átvállalja. A vásárló az Interneten keresztül megrendelt árut minden esetben postai utánvéttel kapja meg, és az áru árát a kézbesítőnek fizeti meg.
A rendelés visszaigazolása
A megrendeléseket minden esetben elektronikusan vagy telefonon visszaigazoljuk. Amennyiben 3 munkanapon belül nem kap visszaigazolást, kérjük érdeklődjön az info@nordicwalkingsport.hu-n vagy a 06-20-4625791-es és 06-20-4902771-es számokon, mert az e-mail nem tekinthető minden esetben megbízható rendszernek. A termék postára adásának időpontját a visszaigazolásban megjelöljük.
Szállítási információk
A megrendelt árut a Magyar Posta kézbesíti. Általában a feladástól számított 24 órán belül megérkezik az áru, de a postai szabályzat 48 órát vállal. Amennyiben többszöri próbálkozás után sem veszi át a megrendelő az árut, azt a Sikercsillag Kft. részére a posta visszaszállítja ismételt postaköltség felszámítása mellett. A visszaérkező megrendelést cégünk törli a rendszerből. Az az ügyfél, aki egyszer már nem vette át az általa megrendelt és általunk visszaigazolt és elküldött csomagot, annak a továbbiakban csak úgy szállítunk árut, ha előre kifizeti azt. Az csomag átvételekor még a kézbesítő jelenlétében ellenőrizze annak sértetlenségét. Amennyiben a csomag sérült és ennek kárfelvétele nincs a csomaghoz mellékelve, kérjük ne vegye át a csomagot, ellenkező esetben ilyen jellegű reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Ha áruhiányt tapasztal a csomagban, kérjük küldje el az erről szóló jegyzőkönyvet számunkra és mi pótoljuk a hiányzó árut. Az esetleges további reklamációk érvényesítése érdekében őrizze meg a kifizetést igazoló bizonylatot.
Elállás joga, áruk cseréje, visszavétele Amennyiben tévesen vagy véletlenül adott le megrendelést, azt jelezze felénk minél előbb, mert postázás előtt minden következmény nélkül lemondhatja azt. A megrendelés során a vevő élhet a 17/1999. Kormányrendeletben rögzített feltétel nélküli elállási jogával. Fontos: A vevő a szerződéstől az áru átvételét követő 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. - Az elállásra vonatkozó igényét e-mailben, telefonon vagy telefaxon keresztül indíthatja el a vásárló. - A vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. - A postán visszaküldött áru sértetlenségét személyesen ellenőrizzük és ellenértékét az áru visszaérkezését követő 30 munkanapon belül a vevő címére eljuttatjuk, vagy az általa megadott bankszámlára átutaljuk. Utánvételesen vagy portósan visszaküldött árut nem vesszük át. - Ha a terméket a vevő használatba vette és/vagy nem tudja hiánytalan csomagolásban visszajuttatni cégünknek, akkor nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ezért azt saját költségére visszajuttatjuk a vásárlónak. - Ha a termékről még a kézbesítő jelenlétében kiderül, hogy bizonyítottan sérült és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 8 napos cserelehetőséget biztosítunk. A csere feltétele a kézbesítő által kiállított jegyzőkönyv, mely a sérülés ilyen jellegét igazolja.
|